עגלת הקניות

העגלה שלך ריקה

הוספת מוצרים נוספים

מטקסטיל לקרמיקה - קולקצית אגרטלים מעוטרת

by Nadav Rauchwerger |

מה קורה כאשר עולמות שונים בתחום העיצוב חוברים יחד? קולקציה חדשה ומיוחדת!

כשראינו את הפריטים של סטודיו stolen goods ידענו שאנחנו חייבים לשתף איתן פעולה כדי ליצור קולקצית אגרטלים יוקרתיים.

אגרטלים מעוצבים עם הדפסים של המעצבות המוכשרות, תום וגל, בעלות המותג stolen goods ולצידם גם כוסות אספרסו עם אותו הדפס ייחודי.

איך הכל התחיל?

מאחורי הסטודיו שלנו, בחיפה, ישנו קיר ועליו ציור מיוחד ואהוב עלינו שצויר בפסטיבל ציורי קירות. בדקנו לעומק מי עומד מאחורי הציור קיר הזה וגילינו שזה המותג התל אביבי  stolen goods.

אם עוד לא יצא לכם להכיר את המותג הנפלא הזה - הגיע הזמן!

האחיות-מעצבות תום וגל מלניק יוצרות תיקים, ארנקים ובגדים עם טביעת אצבע ייחודית והדפסים יוצאי דופן.

כשראינו את התיקים המעוצבים שלהן פשוט ידענו שעבודה משותפת איתן יכולה להביא להעשרת היצירה שלנו ולהוליד פריטים חדשים שטרם נראו אצלנו באתר ובכלל.

הקשר נוצר לאחר שחיפשנו להתחיל פרויקט המשלב גרפיקה על פני הכלים המעוצבים שלנו וכשגילינו שזה הן מאחורי הציור זה ממש הסתדר בול! ידענו שהיד הייחודית שלהן מתאימה לעבוד עם הצורניות האופיינית לנו, פנינו אליהן והצענו שניצור ביחד קולקציה חדשה של אגרטלים מיוחדים עם העיטורים שלהן ומשם הכל זרם!

הסגנונות השתלבו יחד באופן טבעי, יצרנו משטח צבעים בהתאמה לשני המותגים ויצאנו לתהליך עבודה משותף, מאתגר ומעצים שנמשך שלושה חודשים בשלט רחוק (נפגשנו ממש רק לקראת סוף התהליך) דרך מיילים ושיחות עד שהקולקציה במהדורה המוגבלת הושלמה!

מה כוללת הקולקציה וקצת על התהליך...

עיקר הקולקציה הוא שני אגרטלים יוקרתיים בצורות גיאומטריות: פירמידה רחבה ואגרטל טוטם, אליהם חיברנו והתאמנו דוגמאות ששלחו לנו המעצבות במיוחד.

האגרטלים עוצבו במיוחד כדי שיוכלו להכיל את האיורים במלואם והוספנו לצידם גם כלים בעיצובים קיימים, כמו כוסות אספרסו ועוד.

במהלך שלושת החודשים לקחנו הדפסים שהמעצבות שלחו לנו, פירקנו אותם ויצרנו אותם מחדש על גבי הפריטים שלנו. חשוב היה לנו לתת מקום ליצירה של stolen goods ולהתאים אותה ליכולות הקרמיות שלנו במיוחד בהתאמת הצבעים והסגנון.

הכלים יוצרו בטכניקה של יציקות פורצלן, לתבניות גבס וההדפסים נעשו בטכניקת הדפס משי עם שימוש בחומרים קרמיים מתאימים שפותחו במיוחד לפרויקט אצלנו בסטודיו דווקא בחיפה. 

שיתוף הפעולה והעבודה ההדדית ניכרים באופן בולט על הקולקציה! על ההתאמה של האגרטלים המעוצבים לשאר הפריטים שלנו וכמובן שגם לפריטים של stolen goods.

איפה ניתן להשיג את הקולקציה?

הקולקציה הושקה לראשונה ביריד האמנות ״צבע טרי״ ב-2019 תחת הביתן של גלרית העיצוב ״סאגה״ והיום תוכלו למצוא חלקים נבחרים ממנה אצלנו באתר או בחנות הדגל החדשה של טולמנס דוט בחיפה.

אז אם אתם מחפשים אגרטלים יוקרתיים או כוסות אספרסו מיוחדות, עשויים עבודת יד בעיצוב שונה וייחודי - אנו ממליצים לכם בחום ובגאווה רבה על הקולקציה המשותפת שלנו.

כתבה על שיתוף הפעולה במגזים TimeOut

סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד

סטודיו דווקא קרמיקה בעבודת יד בחיפה

סטודיו דווקא ביריד צבע טרי 2019

 סטודיו דווקא ביריד צבע טרי 2019

סטודיו דווקא אגרטל פירמידה עם הדפס

סטודיו דווקא ביריד צבע טרי 2019