עגלת הקניות

העגלה שלך ריקה

הוספת מוצרים נוספים

שובר מתנה לסדנת קדרות זוגית פרטית

מתנה מקורית וחוויתית, סדנת אובניים זוגית או בקבוצה לכבוד יום הולדת, יום נישואין או כשרוצים לשבור את השגרה ולהתנתק לכמה שעות מהשגרה היומיומית.

סדנת אובניים פרטית של סטודיו דווקא מיועדת גם לאנשים שרוצים להתנסות עם סדנת קרמיקה חד פעמית אך לא רוצים להתחייב לתקופה ארוכה, לקבל טעימה קטנה לטכניקה המרתקת ולחומר הקרמי.

מה מכינים - כלים קטנים כמו כוס, צלוחית, עציץ וכו, בדרך כלל עד 4 כלים למשתתף בממוצע. מייצרים את הכלים על גלגל האובניים בהנחיה צמודה יחד עם המדריכה, אחרי הסדנה אנחנו נזגג את הכלים בגלזורה שקופה ונשרוף בתנור ל-1220 מעלות. 

מה כלול - חומר, גלזורה שקופה, שריפות, סינרים (בסטודיו יש פינת קפה ותה לשימוש חופשי)

משך הסדנא - שעתיים ואין כל צורך בניסיון קודם.

רכישת שובר מתנה לסדנת קדרות

שובר מתנה לסדנת צביעת כלי קרמיקה

העניקו במתנה סדנה חוויתית לצביעת כלי קרמיקה מעוצבים, המשתתפים יוכלו לבחור ממגוון הכלים שיש לסטודיו להציע.

המשתתפים יתנסו בטכניקות צביעה ועיטור שונות, הצוות המקצועי של הסטודיו יעמוד לרשותם לכל שאלה והדגמה. לאחר מכן הכלים ישארו בסטודיו ואנחנו נדאג לטבול את הכלי בגלזורה שקופה ולהכניס אותו לשריפה נוספת בתנור שלנו ( 1063 מעלות ליתר דיוק).

מה מכינים - כלי ממבחר הכלים שיש לנו בקטגורית ה- 100₪ (כוסות, ספלים, אגרטלים קטנים, חמסות, קערות ועוד).

מה כלול - חומר, גלזורה שקופה, שריפות, סינרים (בסטודיו יש פינת קפה ותה לשימוש חופשי)

משך הסדנא - שעתיים ואין כל צורך בניסיון קודם.

רכישת שובר מתנה לסדנת צביעה

שובר מתנה לסדנת צלחות קרמיקה פרטית

סדנת צלחות קרמיקה בעבודת יד ובעיצוב אישי היא מתנה מושלמת לחגיגות יום נישואין, מתנת חתונה או יום הולדת. סט צלחות קרמיקה שישארו להם כמזכרת לכל החיים. 

מה מכינים - במהלך הסדנה יתנסו המשתתפים בטכניקת משטחים ועבודה עם תבניות מוכנות מראש במגוון צורות. ניתן יהיה לעטר ולצבוע את צלחות הקרמיקה עם שלל צבעים הקיימים בסטודיו. כל משתתף יכין עד 4 צלחות קרמיקה בגדלים שונים לפי בחירה (עד קוטר 24 ס״מ).

סדנת סט צלחות קרמיקה מעוצבות מיועדת לקבוצות של עד 6 אנשים ומאפשרת להם לקבל טעימה קטנה לטכניקה מרתקת לעבודה עם החומר הקרמי.

מה כוללת הסדנה  - חומרים, שריפות, סינרים ושתיה קלה וחמה.

משך הסדנה - שעתיים ואין כל צורך בניסיון קודם.

רכישת שובר לסדנת צלחות קרמיקה